A mám tu pro vás část 3...

Tak tedy, jako další článek tu pro vás opět mám něco málo z mého psaní poezie a případně krátkých hrátek se slovy, kde úplně nevím jak takovou tvorbu nazvat. Ráda bych upozornila, že je to poezie za delší období a z různých mých rozpoložení. Něco je lepší, něco je horší.

Jedná se tedy o část třetí, ale bude jich ještě více, jelikož jsem se rozhodla toho s vámi tady sdílet poměrně hodně. (Část první zde) (Část druhá zde)

Tato část je zaměřená na básničky jejichž hlavním tématem je milování, s láskou i bez ní. Nebo jsem se alespoň o takovou náladu v těch básních snažila.

A přesně jak nadpis píše, je to z poznámek. Ráda si totiž píšu momentální nápady do mobilu nebo nyní už také do tabletu do poznámkového bloku, u básniček to jde velmi snadno.

O to více bych řekla, že je to autentické. Ano, občas to trochu pozměním, aby to dávalo větší smysl, vypadalo to lépe a lépe se to četlo nebo aby to bylo více gramaticky v pohodě. Ale pořád tam zůstává ten momentální původní nápad, ať už mě napadl, když jsem seděla někde se slzami v očích nebo s úsměvem na tváři, či v úplně jiném rozpoložení.

Objeví se zde jak klasický tak volný verš i již zmiňované krátké odstavečky vět a slov s jistým poskládáním a významem.

Každá básnička nebo hra se slovy má zajisté svůj skrytý význam pro mě a bude mít i pro vás. V tom je psaná tvorba krásná.

Ještě bych dodala, že tuto tvorbu a mnohem více z ní - mluvím hlavně o poezii a krátkých hrátkách se slovy, ale určitě tam chci někdy dávat i útržky z mnou napsané prózy, to vše najdete také na jednom takovém mém tvořím Instagramu...TADY, kam chci tuto tvorbu postupně přidávat, tak poprosím o kliknutí a follow, vaše podpora bude skvělá, snad se vám i tam bude líbit. - Případně ještě můj Wattpad... TADY a knížka poezie TADY.

Tak dobrá, a konec povídání. Jdeme na to...

Pamatuji si na ten den,

stála si tam tak nevinná,

a já si přál spojit naše těla.

 

Okouzlena pozorovala si okolí,

a já zbloudile toužil,

nedočkavě přál si.

 

Pohla ses,

ladně až nezákonně,

a já upil vína,

při pohledu na tebe.

 

Pamatuješ si to?

Doufám, že ne.

Ten den jsme se poprvé milovali.

Poprvé a naposled...



Melodie tvého hlasu zdá se slastí pro mé uši.

Možná by však bylo lepší zhasnout světla,

zmlknout a zkusit jiné věci.

Dej mi ruku kolem pasu, druhou kolem krku,

víš, jak to mám ráda, tak si sakra sundej už to triko!

A mně taky...


Vzdychy ustaly když ústa přestaly.

Jeho nebo její?


Lásku nepřekonáš. Lásku musíš vykonat.

- Dává to smysl? Mě jo :D

 A to je pro tento článek vše.

Tak snad se vám takový článek a alespoň nějaká tvorba z mé poezie líbila, když tak budu ráda za jakékoliv hodnocení a komentáře.

Mějte se krásně. :)

Katie (Instagram)

5 Komentáře

  1. Máš talent, krásně píšeš, klobouk dolů :)!
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Píšeš moc hezky. Tohle se mi vždycky líbilo, ale nikdy jsem moc nesložila nějaké duchaplné básně. A taky jsem si vždy pomáhala s rymy.cz :D Akorát mě teda nefungují odkazy a ten instagram tam mám kód z html...

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpovím za Katie, její instagram nalezneš zde: https://www.instagram.com/male.myslenky/ ♥
      Lucy

      Vymazat
  3. Já obdivuji, jak dokážeš takto stvořit básničku, je to paráda :). Povedla se ti :).

    OdpovědětVymazat

Děkujeme moc za reakci :)